Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Αλληλογραφία με συνάδελφο

Λάβαμε και δημοσιεύουμε για λόγους αρχής, (εφ όσον δεν ζητείται εμπιστευτικότητα) την πιο κάτω επιστολή: 


ΑΠΟ Θεόδωρος Ανδρεάκος
Προς
Πρόεδρο Συνταξιούχων εκπαιδευτικών  ΤΕΙ
16/11/13 
Αξιότιμε κ Πρόεδρε
Ευχαριστώ για την ανάρτηση στον ιστότοπο  των συνταξιούχων εκπαιδευτικών ΤΕΙ της επιστολής μου στο  ελεύθερο  βήμα . Επειδή πράγματι όλοι γνωριζόμαστε  και επειδή προσωπικά πιστεύετε κατά τα υποστηριζόμενά   στο σχόλιο σας της  11/11/13 της επιστολής μου, ότι «...( και η αλήθεια) δεν είναι πίνακας δύο διαστάσεων, αλλά    είναι   άγαλμα που ανάλογα από ποία πλευρά το κοιτάς σου δίνει άλλη εικόνα.  ‘’Η σύνθεση των εικόνων είναι η καλλίτερη αλήθεια»  θα είχατε παρακαλώ  την καλοσύνη να με πληροφορήσετε  αυτή την δική σας σύνθεση των εικόνων,  που είναι «η καλλίτερη αλήθεια» για τα ΤΕΙ από το ελεύθερο βήμα των συνταξιούχων εκπαιδευτικών ΤΕΙ ; Θα σας ήμουν υπόχρεος.

Δρ Θεόδωρος  Δ  Ανδρεάκος
Πρ Καθηγητής ΚΑΤΕ, ΚΑΤΕΕ, ΤΕΙ.


και η απάντηση:

Αγαπητέ συνάδελφε,
δεν ξέρω γιατί τα γραφόμενά σου μου δίνουν μια αίσθηση αντιπαλότητας που δεν μπορώ να δικαιολογήσω. Αντίθετα προσωπικά και δημόσια αισθάνομαι την ανάγκη να καταθέσω  ότι δεν ξεχνώ την δίκαια ανθρώπινη από μέρους σου συμπεριφορά απέναντί μου την οποία κάποτε, τα δύσκολα χρόνια μου προσέφερες. Τα χρόνια της εξουσίας που «άνδρα δείκνυσι» και εγώ δεν τα ξεχνώ. 
Το «ευχαριστώ» της επιστολής σου, μόνο ως στάση ευγένειας μπορώ να το εκλάβω αφού είναι διακηρυγμένη θέση, άρα δικαίωμα, -(ΠΟΥ ΤΗΡΕΙΤΑΙ ΑΠΑΡΕΓΚΛΙΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, μέλη και μη μέλη της Ένωσης)-, ότι κάθε άποψη δημοσιεύεται εφ όσον είναι επώνυμη, (έστω και αν ο συγγραφέας δεν επιθυμεί την δημοσίευση του ονόματός του) και εφ όσον  το περιεχόμενο δεν εμπίπτει στις απαγορευτικές διατάξεις περί τύπου.
Εν τέλει επειδή για την «αλήθεια» δεν το «υποστηρίζω» γενικά και αόριστα αλλά το πιστεύω και το τηρώ, δεν αισθάνομαι ικανός ούτε αρμόδιος να διατυπώσω «μόνος μου» συνολικά την «καλλίτερη αλήθεια» για τα ΤΕΙ αλλά το δικό μου «κοίταγμα», την δική μου άποψη, η οποία δέχεται κάθε αμφισβήτηση και αντίλογο και κατά καιρούς διατυπώνεται δημόσια και επωνύμως. Για μια πιο ολοκληρωμένη παρουσίαση, επιφυλάσσομαι εν καιρώ. Περιμένω πάντως και την δική σου ολοκληρωμένη θέση, εφ όσον επιθυμείς.
Αποσπασματικά, … πεποίθησή μου είναι ότι προφανώς τα ΤΕΙ δεν «πάτησαν» στο κενό αλλά στηρίχθηκαν σε ένα ιδιαίτερα αξιόπιστο ανθρώπινο δυναμικό και βασικές υποδομές ενώ η «ιστορική» στιγμή του Ν.1404/83 αφορά κατ αρχή και κυρίως την θεσμική… «τυπική» αλλά κρίσιμη και δύσκολη αποσύνδεση από τον όρο «Ανωτέρα», υπο…μηχανικοί κλπ και η  σύνδεσή τους με την μεταλυκειακή, Τριτοβάθμια Ανώτατη Εκπαίδευση και τον ιδιαίτερο-ειδικό «Τεχνολογικό»χαρακτήρα με την ένταξή τους στην Παρ. 5 του Άρθρου 16 του Συντάγματος.
(βλέπε σχετικές απόψεις και στο konkoul.blogspot.gr).

15/11/2013
Κωνσταντίνος Π. Κουλούρης
 Πρόεδρος της ΠΕΣΕ ΤΕΙ
 Ομότιμος Καθηγητής ΤΕΙ
 konkoulouris@yahoo.gr                     

Tο ελεύθερο βήμα της  Πανελλήνιας Ένωσης Συνταξιούχων Εκπαιδευτικών ΤΕΙ, θα δημοσιεύσει τις απόψεις όλων των συναδέλφων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου